Strona główna/O Nas/Organizacja pracy

Organizacja pracy

Ramowy rozkład dnia poszczególnych grup przedszkolnych:

Grupa 3- 4 latków
Godzina Zajęcia
6:30 – 8:00 Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne, tematyczne i integrujące grupę. Zabawy ruchowe. Przygotowanie do śniadania, czynności porządkowe i higieniczne.
8:00 – 8:30 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
8:30-8:50 Śniadanie.
8:50-11:20 Czynności higieniczne po śniadaniu. Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą. Zabawy dydaktyczne, tematyczne, ruchowe, umuzykalniające związane z realizacją programu wychowania przedszkolnego. Spacery, wycieczki, zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Słuchanie literatury dla dzieci. Zabawy zabawkami. Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne.
11:20-11:40 Obiad.
11:40-12:40 Czynności higieniczne po obiedzie. Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
12:40- 13:50 Dzieci 3-letnie i chętne 4-letnie leżakowanie.
12:40-13:00 Dzieci 4-letnie – poobiedni odpoczynek.
13:00-13:50 Dzieci 4-letnie zabawy w sali.
13:50-14:15 Czynności higieniczne przed i po podwieczorku. Podwieczorek.
14:15-16:00 Zabawy dowolne, zajęcia i zabawy indywidualne. Słuchanie opowiadań, literatury i piosenek dla dzieci.
Grupa 5-6- latków
Godzina Zajęcia
7:30-8:00 Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wg pomysłu dzieci. Zabawy integracyjne. Ćwiczenia poranne. Czynności porządkowe. Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne.
8:00-8:30
Śniadanie.
8:30-11:50 Czynności higieniczne po śniadaniu. Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą. Zabawy dydaktyczne, ruchowe, taneczne, konstrukcyjne, umuzykalniające, plastyczne związane z realizacją programu „Od przedszkolaka do pierwszaka”. Spacery, wycieczki, zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Słuchanie literatury dla dzieci. Zajęcia dodatkowe: religia, język angielski, gimnastyka korekcyjna. Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne.
11:40-12:00 Obiad.
12:00-12:30 Czynności higieniczne po obiedzie.
12:30-13:50 Ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie opowiadań, literatury dziecięcej, ćwiczenia utrwalające, zajęcia z dzieckiem zdolnym, praca wyrównawcza. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Rozmowy indywidualne z rodzicami.
13:50-14:15 Czynności higieniczne przed i po podwieczorku. Podwieczorek.
14:15-16:00 Swobodne zabawy wynikające z zainteresowań dzieci. Omówienie wydarzeń dnia. Prace porządkowe.
do góry